Thursday, December 17, 2009

Tahun Baru Hijrah 1431ku...

1430 Hijrah telahpun meninggalkan kita...
Hari ini Tahun Baru Islam 1431H telah menjengah dalam hidup kita...
Kalau diimbas balik,aku sendiri tak tahu apa yang telah aku lakukan sepanjang tahun itu...
Adakah lebih banyak keburukan dari kebaikan ke??
Aku hanya mampu berdoa agar ALLAH sentiasa meredhai apa2 yang telah aku lakukan...

Tahun baru ini emosiku tidak dalam keadaan baik...
Setelah mendapat pesanan darimu...
Tidak patut sebenarnya untuk aku rasa marah atau sedih...
Dan tidak patut juga aku salahkan kau atas keputusan itu...
Maafkan aku kerana merasa begitu padamu...
Aku masih manusia biasa yang ada hati & perasaan...

Tahun baru permulaan baru dalam hidupku...
Tapi aku sendiri tak nampak jalan untuk ke impianku...
Ya Allah, cuma pada Kau saja aku memohon...
Ko tunjukkan jalan & permudahkanlah jalan itu...
Amin...

Salam Maal Hijrah 1431...

No comments:

Post a Comment