Saturday, December 19, 2009

Bila Kenal AWAK...

Bila kenal AWAK,
Saya rasa hidup saya mula berubah...

Bila kenal AWAK,
Saya rasa hidup saya mula terisi...

Bila kenal AWAK,
Saya rasa ada kelainan dalam diri ini...

AWAK seorang yang lain dari daripada orang lain yang saya kenal...

AWAK banyak memberi saya kegembiraan, kebahagiaan,
kesedihan & juga keperitan...

AWAK mengajar saya erti kehidupan...

AWAK juga membuat saya mengerti & menghargai setiap apa yang ada di depan mata...

Harapan untuk mengingati AWAK sentiasa ada di benak saya...

Harapan untuk mengenali AWAK dengan lebih mendalam sentiasa menjadi harapan saya...

Harapan untuk bersama-sama dengan AWAK memang sentiasa terisi dalam hati saya...

Saya hanya mahu AWAK tahu,
Saya tidak akan berubah untuk AWAK...

Saya hanya mahu AWAK tahu,
Saya sentiasa ada untuk AWAK...

Saya hanya mahu AWAK tahu,
Saya rindukan AWAK...

No comments:

Post a Comment