Sunday, February 21, 2010

HappY BirthdaY My BeloveD MaK (",)


~~~ we're are happy family..ngeh2.. ;D ~~~


~~~ My Brother yg sihaaatttt...hahahhahaa ;P ~~~


~~~ My sister, my bro in law n my nephew+ another one yg xde dlm pic bcoz cbuk amk pic org ~~~

~~~ focus in making an order... mak akupn dh berkerut muka nk plih makanan ape...haha ~~~


~~~ Beautiful cupcakes 4 my mom... seriously SEDAP!!! thankz Wondermilk ~~~

~~~ HappY 63th BirthdaY MaK ~~~

On her birthday, we're celebrating her bday in advance...just bcoz xtahan dgn cupcake@ Wondermilk yg dh dibeli...so, kteorg melantak dl cutie cupcakes a day before...hahahaha...(anak2 die ni mmg ske wt perangai btl!!!)

on her bday (21st Feb 2010), kteorg celebrate bday mak @ Penang Village...serious it is a beautiful place u need to go...it is a nice place if u want to do a function...pic tempat tu byk kt akak aku r plak...nnt i try to update it k...

foods???very2 nyuummmyy.... bestnye jugak sbb my sis blanje...br dpt bonus katakan..hakhakhak...so,melantak sepuas2nyer...hehehhee..thankz akak ;P

up there are some of da moments us at there.... for my mak, happy birthday mak...hoping dat u will panjang umur & murah rezeki...i LOVE u so damn much...u're such a great mom i ever had...moga2 mak sentiasa di berkati ALLAH..InsyaAllah Amin....

No comments:

Post a Comment