Tuesday, March 17, 2009

setelah sekian lama menyepi....

jgn di tanya aku ke mana sepanjg penyepian nih...aku sgt2 bz dgn tugas n beban yg di pikul sbg MPP...akibat MPP r aku ketepikn famili sehingga famili akupn kecik ati dgn dri aku...tp tggungjwb ttp tggungjwb...aku kne pikul gak tugas tuh sbb org dh bg kprcyaan kt aku...

sbb MPP gak r aku trpisah ckit dr rakan2 aku..maaf aku pinta kpd rakan2 aku krn xdpt nk meng'join'kn dri dgn aktiviti kowg...aku jnji aku akn spacekngak wktu tuk kowg...

sbb MPP gak r aku trcicir dgn pelajaran dek aktiviti yg padat...nsib baek lecturer aku sgt memahami...trima kasih byk2 aku ucapkn kpd mereka...kalo x,study aku ntah ke mana r...aku cme leh doa supaya aku dpt mncapai kjayaan cm diploma dl wlpn aku rse susah sgt skrg nih...

tp MPP gak r wt aku knl dgn ramai org...sekurang2nyer aku tau prjalanan segala hal kt clj nih....perubahan mmg ptut dilakukn...kalo x,kte msih di takuk yg lme...aku brhrp rakan2 dlm organisasiku nih dptla trus mmbrikn komitmen supaya kte x dipandang rendah....

doa aku cme barisan pemimpin ini akn dpt mnjlnkn tugas dgn baik tnpa sebarang rungutan n tdk sekali2 memcacat celakn nama organisasi ini...

p/s: sekadar renungan tuk dri sendriri....

No comments:

Post a Comment