Friday, January 2, 2009

da last day 4 the internship...

hmmm....arini last day kt MPS..almaklum r slame lbh kurg 2bln aku telah mmbuat 'keje amal' kt Majlis Perbandaran Selayang. ni smua ats arahan dekan..kalo xsbb nk lps sbjk internship 2,xdenyer aku nk keje tnpa byrn nih..nk w cmne,dh MPS je yg sudi trime aku nih...lenla mmber2 yg len yg dpt wt prac kt tmpt yg sudi mmbyr titik peluh dowg wlpn ckit rrr...aku ni mak akula yg lg byo gaji aku(makan,minyak dll)..thanks mom..huhuhuhu ;p

smua staff yg ade kt IT department bz2 sgguh...huhhuhu...ape2pn,i would 2 thanks 2 abg has,abg azree,abg firdaus, abg putra,en.mahadi,abg azni,kak ina, kak lin,abg wan,en.hasmawi n smua staff yg dh xingt namenyer tuh krn slame hmpir 2bln dowg sggup mlyn krenah aku yg ntah2 ape2 ni dgn nural..pe2pn sgala tnjuk ajr dowg akn sntiase di ingati...

;p

No comments:

Post a Comment